SENSE KIOSK

SENSE KIOSK nejenže umožňuje všem zaměstnancům přístup k informacím v reálném čase, ale slouží i na aktivní získávání informací od zaměstnanců.

Kiosek je vhodný do kancelářských i výrobních prostor. Jeho provedení se může lišit od požadované funkcionality. Základní verze obsahuje 22″ dotykový displej a čtečku karet. Kiosek může být rozšířen o různé periferní zařízení, jako klávesnice nebo skener. Robustnější zařízení mohou mít integrovaný např. „Vydavač a polykač“ karet pro návštěvy.

Pro přístup k údajům je využíváno přihlášení a jednoznačná identifikace pomocí docházkové karty / přívěsku zaměstnance. Přihlášení může být navíc kombinované se zadáním PINu nebo hesla. K zařízení lze dodat i boční štíty pro ochranu zobrazovaných údajů. Při nečinnosti nebo při uskutečnění vybrané operace je zaměstnanec automaticky odhlášen a je požadováno opětovné přihlášení.

Zpřístupněné informace na Kiosku závisí na rozsahu využití informačního systému SENSE a MAGMA HCM. Čím více modulů Vaše společnost využívá, tím více informací má zaměstnanec k dispozici. Zaměstnanci mohou Kiosek využít např. na:

• Prohlížení své docházky, salda, zůstatku dovolené, výkonnostních cílů a pod.
• Zadání žádanky na nepřítomnost
• Zadávání požadavků na personální oddělení
• Objednání stravy
• Burzu jídel
• Přihlašování na vzdělávací aktivity
• Zadávání a vyúčtování cestovních příkazů
• Pravidelné testování zaměstnanců
• Zodpovězení anketních otázek – průzkumů ve společnosti
• Sledování čerpání benefitů
• Zadávání žádostí o benefity
• Zadávání žádostí o pracovní pomůcky, změnu velikosti pracovních pomůcek
• A mnoho jiných operací …

V případě zájmu o tento produkt nás kontaktujte prostřednictvím kontaktního formuláře.

Go to Top